חפש מתנה פייסבוק ערוץ יוטיוב
כניסה למערכת | הרשמה
שלום אורח,
גדול בינוני קטן
רשימת הסניפים רשימת הסניפים
אודות החברה

אודות החברה

רשת חנויות הענק של מוצצים
 
רשת חנויות הענק של מוצצים הוקמה מתוך מטרה אחת: לאפשר לכל הזוגות הצעירים בישראל לתת הכל לתינוק שלהם. הרשת שמה לה למטרה לשבור את המונופול של רשתות יקרות וחנויות שהרשו לעצמם למכור לזוגות צעירים בתקופת ההיריון במתח רווחים של עשרות ומאות אחוזים.
הרשת הקימה חנויות ענק של 1,000 מ”ר ויותר בכל רחבי הארץ, הוזילה את מחירי המוצרים לצרכן הסופי בעשרות אחוזים, והתחייבה למחירים הנמוכים ביותר.
איך הצליחה רשת חנויות הענק של מוצצים
להוריד את מחירי המוצרים בעשרות אחוזים?
1. הרשת הקימה חנויות ענק באזורי תעשיה ולא בקניונים.
ההוצאה הנמוכה על דמי השכירות אפשרה להציע לצרכן מחירים נמוכים יותר.
2. כוח הקניה של רשת חנויות הענק ושיטת הקניה הרחבה אפשרה לרשת לקנות במחיר נמוך יותר ולמכור במחיר נמוך יותר.
3. המבחר העצום שהציעה הרשת יצר תחרות בין היבואנים והספקים שהתמודדו על ליבו של הצרכן והוזילו משמעותית את מחירי מוצריהם.
התוצאות הכו גלים! הזוגות הצעירים העבירו את המידע מפה לאוזן.
רשת חנויות הענק של מוצצים כבשה במהירות את ליבם של זוגות בהריון שהצליחו לקנות ולתת לתינוק הראשון שלהם הרבה יותר.
השוואות המחירים שערכו העיתונים ותכניות הכלכלה בערוצי הטלוויזיה הוכיחו פעם אחר פעם: ברשת חנויות הענק של מוצצים ניתן להשיג את אותם מוצרים ממש במחירים נמוכים במאות שקלים.
מדיניות המחירים הנמוכים של הרשת יחד עם ההתבגרות של הצרכן הישראלי והמחאה החברתית (מחאת העגלות, זוכרים?) עשו את שלהם. הזוגות הצעירים הצביעו ברגליים.
חנויות ענק נפתחו בכל רחבי הארץ. זוגות צעירים בהריון מגיעים אליה מרחוק כדי ליהנות מהמבחר העצום (עשרות אלפי פריטים בכל חנות!) ומהמחירים הנמוכים.
רשת חנויות הענק של מוצצים היא היום רשת התינוקות מספר 1 בישראל!

הצלחתה של הרשת היא ללא ספק בחיבור האמתי עם המטרות והצרכים של הזוג הצעיר:
1. מבחר המוצרים הענק מאפשר לזוג הצעיר לקנות הכל בנוחות, במרוכז, במקום אחד גדול.
2. מגוון חבילות הלידה מאפשר לזוג הצעיר לבחור וליהנות בדיוק מהמוצרים שהוא רוצה וצריך.
3. המחירים הנמוכים (בהתחייבות) מאפשרים לזוג הצעיר לחסוך הרבה מאוד כסף, בלי לחסוך מהתינוק שלו דבר.
רשת חנויות הענק של מוצצים מתחייבת להמשיך ולשרת בנאמנות את הזוגות הצעירים - בתקופת ההיריון, ואת התינוק החדש שלהם – בשלבי התפתחותו.​


ראשית הדרך
​מרים ודוד כהן מייסדי רשת מוצצים
רשת חנויות הענק של מוצצים נולדה בשנת 1969 בבירת הנגב באר שבע. דוד (ז”ל) ומרים כהן שהיו באותה עת זוג צעיר עם תינוקות בביתו, זיהו את הצורך בחנות שתציע מגוון רחב של מוצרים לתינוקות.
בשנת 1994 התרחבה החנות ושמה השתנה ל”גיל סנטר” על שם בכור ילדיהם – גיל, אשר בינתיים גדל והחל ביחד עם אחיו אסף לסייע להורים במכירות בחנות.

בשנת 2000 פתחו גיל ואסף סניף בחיפה והשם אותו בחרו לרשת המתפתחת היה “מוצצים”.
מאז ועד היום התרחבה הרשת ופתחה סניפי ענק ברחבי הארץ:
אילת, בית חולים סורוקה באר שבע, גרנד קניון באר שבע, ביג באר שבע, קריית גת, אשקלון, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, ירושלים, נתניה וחיפה.
גיל ואסף ממשיכים להציע לקהל הלקוחות מבחר עצום של מוצרים במחיר הנמוך ביותר.


המבחר הגדול ביותר במחירים הנמוכים ביותר!
נקודות ציון
בהתפתחות הרשת:


1969
פתיחת החנות
הראשונה בבאר-שבע

1994
פתיחת החנות המורחבת בשם “גיל סנטר” (בשנת 2000 השתנה שמו ל”מוצצים”)

2000
פתיחת סניף חיפה ושינוי שם הרשת ל”מוצצים”

2002
פתיחת סניפי אשדוד וקריית גת

2004
פתיחת סניף ראשון לציון

2006
פתיחת סניף רמת גן

2007
פתיחת סניף ביג באר שבע

2008
פתיחת סניף ירושלים

2009
פתיחת סניף סורוקה ב”ש

2012
​ פתיחת סניפי נתניה ואשקלון

2013
פתיחת סניפי אילת
וגרנד קניון באר שבע
סגור
שירות לקוחות

פנו אלינו ומחלקת שירות לקוחות תטפל בכל פניה במהירות האפשרית.
שעות מענה טלפוני, ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00

מייל: kim@motsesim.co.il

טלפון: 08-6269401

סגור
פגישה עם יועצת לידה
לבחירת סניף לחץ כאן