דלג לתוכן

News

מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות מועד עדכון אחרון: אוקטובר 2025   תנאי שימוש ומדיניות פרטיות חברת מוצצים ("להלן תנאי השימוש") המסמך שלפנייך, מהווה את מדיניות הפרטיות של חברת מוצציםלרבות מועדון הלקוחות שלה. המדיניות בנויה על הוראות חוק הגנת הפרטיות וחוקים אחרים ובפרט על תיקון מס' 13 וכן על מדיניות הגנת הפרטיות הקודמת של חברת מוצצים. הכניסה והשימוש בכל אחד מהאמצעים דיגיטליים מהווים הסכמה להוראת תנאי השימוש. מדיניות פרטיות א. כללי 1. מדיניות פרטיות זו חלה על לקוחות החברה (להלן: "החברה") ועל משתמשי אתר האינטרנט שלה (להלן: "האתר"). היא מנוסחת בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א–1981, ולתקנות שהותקנו מכוחו. המדיניות נועדה להבהיר כיצד החברה אוספת, שומרת, עושה שימוש ומעבדת מידע אישי שמספקים המשתמשים במסגרת כלל האמצעים הדיגיטליים של חברת מוצצים לרבות אתר האינטרנט, מועדון הלקוחות, אפליקציה, שימוש במכשירים חכמים ועוד. חברת מוצצים רואה חשיבות רבה בשמירה על פרטיות המשתמשים ומחויבות להגן על מידע אישי ולפיכך, הינה פועלת על פי הוראות מדיניות הפרטיות ומפרטת את זכויותיהם של המשתמשים על פי דין. 2. מדיניות זו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר, וכל שימוש באתר או בשירותים אחרים של החברה מהווה הסכמה למדיניות זו. היא חלה על כלל השירותים – בין אם באמצעות האתר, מחשבים נייחים, טלפונים ניידים, אפליקציות, הודעות דוא"ל, SMS, ווטסאפ, שיחות טלפון או כל אמצעי אחר. 3. חברת מוצצים מאמינה כי יש למשתמשים את הזכות המלאה להכיר את המדיניות ואת הנהלים של החברה בנוגע לאיסוף ושימוש במידע המתקבל מהם. מטרת מדיניות הפרטיות הינה, בין היתר, להסביר ביחס לפרטיות המשתמשים כיצד החברה עושה שימוש במידע אישי הנמסר לה מהמשתמשים או הנאסף על ידה. 4. הכניסה או השימוש הראשון בכל אחד מהערוצים הדיגיטליים של החברה מהווים הסכמה להוראות מדיניות זו, לרבות באמצעות אישור ההרשמה לשירות כלשהו במסגרת האמצעים הדיגיטליים הכוללים איסוף המידע, ניהולו, עיבודו, אחסונו וכיו"ב. כמתואר במדיניות הפרטיות. ככל שהמשתמש אינו מסכים לתנאים אלה, עליו להימנע באופן מידי מהמשך כניסה ושימוש באמצעים הדיגיטליים של החברה. 5. מדיניות זו מיועדת לכלל המינים ומנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.   ב. מסירת מידע ורישום לשירותים 6. חלק מהשירותים שחברת מוצצים מספקת דורשים רישום ומסירת פרטים אישיים. בין אם במהלך הכניסה לאמצעים הדיגיטליים של החברה ובין אם בתחילת ובמהלך תקופת ההתקשרות. במסגרת הרישום יידרש המשתמש למסור פרטים כגון שם מלא, כתובת, טלפון, דוא"ל ולעיתים גם פרטי תשלום. חלק מהפרטים יסומנו כ"שדות חובה", והעדר מסירתם ימנע קבלת שירותים מסוימים. המשתמש מצהיר כי מסירת המידע נעשית מרצונו החופשי, בידיעה שלא ניתן יהיה לקבל שירותים הדורשים פרטים חיוניים בלעדיהם. 7. יובהר כי אין חובה חוקית למסור מידע אישי לחברת מוצצים ואולם, העדר מסירת פרטים חיוניים עלול למנוע מהמשתמש את האפשרות לקבל את השירותים כולם או חלקם המוצעים על ידי החברה. 8. במעמד הרכישה הראשונה באתר יתבקש המשתמש לבחור האם הינו מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורך קבלת מידע תכני ו/או הודעות על מבצעים והנחות באמצעות דוא"ל ו/או מסרונים (SMS). כמו כן, המשתמש רשאי להסכים להצטרפות בכל שלב אחר או להסיר את עצמו מרשימת התפוצה בכל עת, באמצעי ההסרה המפורטים בהודעות או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות. ג. איסוף מידע על ידי החברה 9. בעת שימוש באתר ובשירותים נאסף מידע אישי שיתבקש למלא המשתמש פרטי זיהוי שיכלול שם מלא, פרטי קשר טלפון נייד ודואר אלקטרוני, כתובת מגורים, מצב משפחתי של המשתמשים (מצפים לילד או האם הם הורים טריים או לחילופין קשר שלהם עם הלקוחות, האם הם קרובי משפחה או חברים) כמו כן, תאריך לידה של המשתמש ואף תאריכי לידה משוערים ולעיתים אף גילאי ילדים. 10. חברת מוצצים מקבלת ושומרת סוגי מידע של המשתמשים במסגרת השירותים הדיגיטליים כגון: מידע טכני גלוי אודות התנהגות המשתמשים, שעות גלישה באתר, ביקורים בדפים מסוימים, הרגלי שימוש וכד'.  11. מידע אודות מכשירי המשתמשים כדוגמת כתובת IP בהתאם לרשת, למחשב או למכשיר הנייד בהם נעשה שימוש. מזהי  מכשיר, סוג דפדפן ומידע אודות מיקום גיאוגרפי, והכל בין אם המכשיר או איזה מרכיביו פועלים או כבויים בהתאם להגדרות המכשיר. 12. בקופות התשלום בסניפי החברה אנו אוספים מידע הנחוץ לביצוע עסקה. המידע כולל את פרטי ההרשמה למועדון הלקוחות וכלל המידע המוצג בסעיף 9 שלעיל. בעת שימוש בכרטיס המועדון של החברה ייאסף מידע נוסף לצורך זיהוי לקוח והתאמת הטבות עבורו. המערכת מתעדת גם נתונים טכניים כגון פרטי הזמנות, מוצרים שנרכשו, מחירים, הנחות וזיכויים, החלפות מוצרים ועוד. 13. במסגרת שירות הלקוחות של החברה מתועדות במערכת פניותCRM תקשורת בין נציגי השירות למשתמשים על ידי שיחות טלפוניות, שירות ווטסאפ, מיילים, הקלטות, סקרים, שאילתות, החזרות והחלפות מוצרים וכן כל מידע אחר הקשור בשימוש באמצעים דיגיטליים ובשירותים המוצעים במסגרתם לפניות הלקוחות. 14. כמו כן, מידע אודות פעולות שלא הושלמו כגון מילוי חלקי של טופס הרשמה למועדון לקוחות, ביצוע חלקי של רכישה באתר שלא הסתיים וכד'. מידע אודות השלמת פעולות וכן מידע אודות שימוש באמצעי התשלום שהונפקו על ידינו לרבות מידע אודות הוספת אמצעי התשלום לארנקים דיגיטליים או מכשירים ניידים. 15. מידע במסגרת חברות במועדוני הלקוחות השונים כגון פרטי הצטרפות למועדון, צבירת נקודות, ניצול הטבות, תאריכי רכישה, סניפים בהם בוצעו רכישות, והעדפות קנייה. 16. בנוסף, המידע עשוי להתקבל גם מצדדים שלישיים, כגון ספקי שירותים, שותפים עסקיים או מקורות ציבוריים, והכל בהתאם לדין ובכפוף להסכמה מקום שנדרשת. 17. ככל שמשתמש בחר למסור מידע באמצעות מתן גישה לחשבון גוגל, לינקדין, פייסבוק או כל פלטפורמה אחרת של רשתות חברתיות, הוא נותן לחברה רשות לקבל פרטי מידע מאותן רשתות חברתיות בכפוף להגדרות המשתמש באותן רשתות חברתיות ו/או במדיניות הפרטיות שלהן. 18. ככל שמשתמש שיתף עם הקבוצה מידע אישי אודות צדדים שלישיים כלשהם למשל חברים או בני משפחה לצורך מתנות או המלצות, על המשתמש ליידע את אותם גורמים על כך בטרם המידע כאמור יימסר לחברה, ולקבל את הסכמתם לעצם מסירת המידע ולשימושים שייעשו במידע כאמור בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו. להסרת ספק, המשתמשים מצהירים ומאשרים כי יש ויהיו בידיהם בכל עת את כל ההסכמות הנדרשות לשם ביצוע האמור לעיל. 19. למען הסר ספק, האמור במסמך מדיניות זה יחול אך ורק על מידע אישי, כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות"). ככל שמידע כלשהו ייאסף אודות המשתמשים באופן שאינו מזהה אותם באופן ישיר ועולה כדי מידע בלתי מזוהה או אגרגטיבי, החברה תהא רשאית לעשות במידע כאמור כל שימוש אפשרי. 20. ידוע למשתמשים כי רוב המידע שימסרו ושייאסף עליהם, לא נדרש על פי דין ונמסר לחברה בהסכמתם ומרצונם החופשי, בין היתר כדי שהחברה תוכל לספק עבורם שירותים מסוימים, וכי הם מסכימים שהחברה תשמור את המידע כאמור במאגרי המידע שלה, כמפורט במדיניות פרטיות זו. על אף האמור, מובהר כי ללא מסירת חלק מהמידע לא יוכלו המשתמשים להצטרף לאמצעים הדיגיטליים ו/או ליהנות מחלק מהשירותים המוצעים במסגרתם. כך, אי מסירת מידע אישי כנדרש (כגון פרטי קשר, כתובת, פרטי אמצעי תשלום וכדומה) תמנע את האפשרות להירשם לשירותים, לבצע הזמנות, לקבל חשבוניות, להצטרף למועדון הלקוחות או ליהנות מהטבות מותאמות אישית. חסימת קבצי עוגיות עלולה לפגוע בתפקוד התקין של האמצעים הדיגיטליים ובחוויית ההתאמה האישית. ד. שימוש במידע 21. החברה עושה שימוש במידע לצורך מתן השירותים, ניהול הזמנות ותשלומים, משלוחים, זיהוי המשתמש, שיפור השירותים, התאמת תוכן וחוויית שימוש, משלוח הודעות שירות ושיווק (בכפוף להסכמה ובהתאם לחוק התקשורת), ניתוח סטטיסטי, מחקר ופיתוח. 22. בנוסף, החברה רשאית לעשות שימוש במידע לצורך קיום דרישות החוק, שמירת רשומות, מניעת הונאות וניהול סיכונים, וכן לצורך הגנה על זכויותיה וניהולם של הליכים משפטיים. 23. החברה רשאית גם לעשות שימוש במידע לצורך ניהול פנימי, לרבות ניהול ספקים, עובדים ועמידה בדרישות רגולטוריות החלות עליה. 24. החברה רשאית להשתמש במידע כדי להשיב לשאלות המשתמשים וכן כדי להעניק שירות ותמיכה טכנית, ביצוע סקרים, מענה לפניות ולשמירה על קשר עמם. 25. לצורך קבלת החלטות על ידי גורם אנושי או ממוחשב ביחס למשתמשים או לגורמים אחרים, לרבות לצורך בחינת בקשה להתקשרות עם החברה ואף הצטרפות לשירותים מסוימים במסגרת אמצעים דיגיטליים. 26. לצורך משלוח הודעות תפעוליות והתראות למשתמשים באמצעים דיגיטליים שונים ובין היתר באמצעות דוא"ל, מסרונים, התראות בדחיפה כמו כן, במסגרת כלל האמצעים הדיגיטליים, אמצעי הזדהות ושחזור סיסמה, סקרים, תזכורות להשלמת עסקה שלא הושלמה ופריטים בסל המכירה באתר וכיוצא באלה . 27. לצורך העברתם בכל אמצעי תקשורת, לרבות באמצעות דוא"ל, מסרונים, מסרים מידיים, שיחות, התראות בדחיפה של תכנים שונים לרבות הצעות שיווקיות וחומרים פרסומיים מטעם החברה. 28. שימוש במידע כדי להתאים מודעות שיוצגו לעיני המשתמשים בעת השימוש באמצעים הדיגיטליים ובפלטפורמות דיגיטליות אחרות ברחבי הרשת. 29. כדי להנפיק ולשלוח ללקוחות החברה מסמכים דיגיטליים כגון: אישורי הזמנות, קבלות וחשבוניות דיגיטליות שנשלחות בהודעת SMS וכן סקרי שביעות רצון של המשתמשים. 30. כדי לעמוד בדרישות כל דין לרבות לצורכי הליכים משפטיים, צווים, לרבות צווי גילוי או בקשת רשות ממשלתית, רגולטורית ו/או כל רשות מוסמכת אחרת, ככל שנדרש או מותר לפי דין. 31. כדי לגלות, למנוע או לטפל באופן אחר בכל שימוש לא חוקי ו\או לא מורשה באמצעים הדיגיטליים ו\או בקשר עם השירותים המוצעים במסגרתם, לרבות במקרים של תרמית, הונאה, שימוש לרעה או בסוגיות אבטחה ובטחון וכן בבעיות טכניות. 32. לעשות שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית לצרכים אנליטיים, שיווקיים ולאוטומציה של פעולות, לרבות ניתוח כמויות גדולות של מידע, זיהוי מגמות, התאמה אישית של תוכן ומוצרים וייעול תהליכים תפעוליים. 33. לכל מטרה אחרת הנדרשת או מותרת לפי דין או כמפורט במדיניות פרטיות זו. 34. להסרת ספק מובהר כי אותם גופים העוסקים בעיבוד נתונים כאמור לעיל פועלים מטעם ועבור החברה ועשויים לכלול ספקי שירות שונים כגון: שירותי ענן ושותפים עסקיים נוספים המסייעים בהפעלת השירותים המוצעים במסגרתם. 35. לצורך מתן מגוון השירותים הניתנים על-ידינו או על-ידי מי מטעמנו, לרבות ספקי שירותי ונותני שירותים המסייעים בהפעלת השירותים המוצעים במסגרת האמצעים הדיגיטליים. 36. לצורכי בקרה, הדרכה ושיפור השירות החברה עשויה להקליט שיחות טלפון עם נציגי השירות ולשמר תכתובות שנערכו עמם. 37. במסגרת השירותים הדיגיטליים המוצעים על ידי החברה ועל מנת להירשם ולעשות שימוש בחשבון האישי המשתמשים עשויים להידרש להזין פרטי מידע אישיים כגון תעודת זהות,מספר חבר מועדון וסיסמה אישית. מובהר לכל כי על המשתמשים לשמור בסודיות מלאה על פרטי המשתמש והסיסמה שלהם והם מתחייבים שלא לגלותם ולא לאפשר עשיית שימוש בהם בידי גורמים אחרים. המשתמשים יהיו האחראים המלאים והבלעדיים לכל שימוש שיעשה באמצעים הדיגיטליים והשירותים המוצעים במסגרתם על-ידם, מטעמם או בשמם, לרבות תוך שימוש בשם המשתמש והסיסמה שלהם. 38. המשתמשים מצהירים ומאשרים כי כל המידע שמסרו או שנאסף עליהם במסגרת השירותים הדיגיטליים הינם נכונים ומדויקיםוכי הם עושים שימוש בהם ובשירותים המוצעים במסגרתם בשמם ועבורם בלבד. 39. הנתונים והמידע שייאספו או יימסרו על-ידי המשתמשים יישמרו כדין למשך הזמן הנדרש לפי שיקול דעת החברה במאגרי המידע שלה ולמטרות שלשמן הם נאספו. ה. שיווק ישיר והסרה 40. החברה רשאית לשלוח למשתמש מידע שיווקי ופרסומי בהתאם להסכמה שניתנה מראש ע"י המשתמש, ותוך שמירה על הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת. בכל הודעה ניתנת אפשרות הסרה, והחברה מתחייבת לבצע את ההסרה בהתאם לדרישות הדין. ו. מסירת מידע לצדדים שלישיים 41. החברה לא תעביר מידע אישי מזהה לצדדים שלישיים אלא במקרים מוגדרים: 42. כאשר הדבר דרוש לספקי שירות מטעמה (למשל שירותי ענן, סליקה, שילוח ותמיכה טכנית), על פי צו שיפוטי או הוראה בדין, לצורך מניעת נזק חמור לגוף או רכוש, במקרה של הפרת תנאי שימוש או דין, או במקרה של שינוי ארגוני כגון מיזוג או העברת פעילות – ובלבד שהגורם המקבל יתחייב לפעול לפי מדיניות זו. 43. על מנת להשיב לבקשות תמיכה או שירות של משתמשים. 44. על מנת לאכוף מדיניות פרטיות זו ו/או את תנאי השימוש, לרבות במסגרת חקירה של הפרות אפשריות של מדיניות הפרטיות או תנאי השימוש. 45. על מנת לגלות, למנוע או לטפל באופן אחר בתרמית, בהונאה, בשימוש לרעה או בסוגיות אבטחה ובטחון וכן בבעיות טכניות. 46. על מנת לעמוד בדרישות כל דין, ולרבות לצורכי הליכים משפטיים, צווים, לרבות צווי גילוי או בקשת רשות ממשלתית, רגולטורית או של כל רשות מוסמכת אחרת. 47. במידה ואם מדובר במידע סטטיסטי או אגרגטיבי שאינו מזהה את המשתמשים באופן ישיר. 48. העברת מידע אל מחוץ לישראל תתבצע בהתאם לדין, ותלווה באמצעים חוזיים וארגוניים מתאימים להגנה על המידע. ז. Cookies וטכנולוגיות דומות 49. החברה משתמשת בקובצי Cookies וטכנולוגיות מעקב אחרות לצורך תפעול תקין של האתר, התאמת השירותים להעדפות המשתמש, איסוף נתונים סטטיסטיים ואבטחת מידע. המשתמש רשאי לחסום או למחוק Cookies, אולם פעולה זו עלולה לפגוע באיכות השירותים. 50.  דרך השירותים הדיגיטליים משתמשים בעוגיות ופיקסלים לצורך אפיון השימוש בהם ושיפור חווית המשתמשים, באמצעות איסוף נתונים. כלים אלו אוספים מידע אודות השימוש בנכסים הדיגיטליים. מידע זה כולל, בין היתר, גם את פרטי ספק שירותי האינטרנט של המשתמשים, כתובת IP, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בגישה לנכסים הדיגיטליים, זמני ואופני השימוש בנכסים הדיגיטליים, סוג הדפדפן ופרטים אנונימיים נוספים המעידים על אופן השימוש בשירותים הדיגיטליים. ככל שייאסף מידע אישי באמצעות העוגיות והפיקסלים, הוא יהיה כפוף להוראות מדיניות פרטיות זו והחברה תהיה רשאית להשתמש בו בהתאם לה. 51. חלק מהעוגיות והפיקסלים נשמרים על גבי המכשיר ומאפשרים לחברה להפעיל מאפיינים מסוימים באופן אוטומטי, וכן להקל ולפשט את חוויית השימוש באמצעים הדיגיטליים ובשירותים המוצעים במסגרתם. 52. קבצי העוגיות והפיקסלים מסייעים לעקוב אחר העדפות המבקרים ולשפר את חווית השימוש באמצעים הדיגיטליים, הם חוסכים זמן של מילוי פרטים שהוזנו על ידי  המשתמשים לטפסים השונים ובכך חוסכים את זמן מילוי הפרטים בשנית, או מזהים מוצרים מועדפים על המשתמשים לשם הצגת הצעות אטרקטיביות והמלצות. 53. במסגרת הנכסים הדיגיטליים נאסף ונעשה שימוש במידע של המשתמשים על-ידי שימוש בכלי פרסום שונים מטעם חברות פרסום צד שלישי, המוטמעים בשירותים הדיגיטליים. החברה תהא רשאית לשתף מידע כאמור של המשתמשים עם אותן חברות פרסום צד שלישי ואף לקבל מהן מידע כאמור אודות המשתמשים. החברה עושה שימוש בעוגיות ופיקסלים של חברות שונות כמו גוגל ופייסבוק ועוד מספר שירותים שמתעדכנים מעת לעת. כלים אלה משמשים לצרכי הגשת תוכן פרסומי, אשר עשוי להיות מותאם להעדפות על בסיס מאפייני פעילות המשתמשים ברחבי הרשת. בהפעלת כלים אלה, החברות המספקות את הכלים עושות שימוש בטכנולוגיות ניטור שלהן ואוספות באמצעותן מידע כגון כתובת IP, מזהים ייחודיים למכשיר ממנו המשתמש גולש ומאפייניו, פעילותם ברשת האינטרנט, העמודים בהם צפו ועוד. 54. שימוש נוסף שאנו עשויים לעשות הוא שימוש בקבצי העוגיות של צדדים שלישיים אשר במסגרתם עשוי להיות משותף מידע לצורך יצירת קהלי יעד מותאמים. שימוש זה מסייע בהתאמת תכנים ופרסומות רלוונטיות. השימוש במידע כפוף לתנאי השימוש של הספקים הרלוונטיים, וניתן למשתמש לנהל את העדפותיך בנושא בכל עת. 55. שירותים אלה הינם שירותי צד שלישי והחברה לא אחראית להם. ככל שהמשתמשים יבקשו ללמוד אודות השימוש שחברות אלה עושות בטכנולוגיות הניטור ובמידע הנאסף באמצעותם, יש ביכולתם לעשות כן באתרים הרשמיים שלהן ובקריאה ועיון מדיניות הפרטיות שלהן. 56. החברה משתמשת בכלי אנליטיקה ומדידה דיגיטליים, לרבות מערכות Business Intelligence  לניתוח נתונים והפקת תובנות עסקיות. כלים אלה מסייעים להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות, לשפר את המוצרים והשירותים ולהתאים את האסטרטגיה העסקית. 57. ניתן לנטרל את רוב העוגיות. כך למשל, מרבית דפדפני האינטרנט מאפשרים למשתמשים למחוק עוגיות מהמכשיר, לחסום קבלה של עוגיות או לקבל התראות לפני אחסונן של עוגיות, אך יובהר כי מחיקת העוגיות מהדפדפן או מזיכרון הפלטפורמה של המשתמש לא תמחק מידע ותוכן שכבר הועבר לקבוצה או לצדדים שלישיים באמצעותן. עם זאת, יש לשים לב כי במידה והמשתמש ימחק את העוגיות או לא יאפשר את אחסונן, החוויה המקוונת של המשתמש בשירותים הדיגיטליים עשויה להיפגע, לרבות ביחס לאפשרות מתן השירותים המוצעים במסגרתם. מוצע למשתמשים לעיין בהוראות המצויות בדפדפן של המשתמשים או במסך ה"עזרה" על מנת ללמוד עוד על פונקציות אלה. 58. בהסכמתך לתנאי מדיניות פרטיות זו, אתה מסכים לשימוש בטכנולוגיות המתוארות ובטכנולוגיות אחרות, כפי שיהיו מעת לעת, למטרות דומות, לרבות שימוש במידע שייאגר באמצעותן לצורך זיהוי ו/או אפיון שלך על-פיהן. במידה שאינך מסכים, אנא עדכן את הגדרות מכשירך או הדפדפן שלך לפי העדפותייך כאמור לעיל.   ח. דיוור שיווקי 59. במסגרת השירותים הדיגיטליים הניתנים במידה והסכימו לקבל דיוור שיווקי מהחברה ישלחו לאותם משתמשים מידע שיווקי ופרסומי הכולל עדכונים, הצעות, הטבות ומבצעים וכיוצא באלה באמצעים דיגיטליים שונים, לרבות באמצעות דוא"ל, תוכנות שונות לשליחת מסרים ובהודעות SMS. ככל שהמשתמשים אינם מעוניינים לקבל את הדיוור כאמור, יש ביכולתם לבטל את הסכמתם בכל עת במסגרת הדיוור עצמו ולהסיר את הרשמתם מהדיוור. 60. החברה עשויה לבצע פניות בדיוור ישיר (כמשמעות המונח בחוק הגנת הפרטיות) באמצעים אלקטרוניים ואחרים, על בסיס מאגרי המידע שלה. במסגרת פעולות הדיוור הישיר, המשתמשים מסכימים כי החברה עשויה לפנות אליהם בפניות מותאמות אישית, על בסיס השתייכותם לקבוצה בעלת מאפיינים מסוימים ועל בסיס פעולות פילוח ואפיון שעורכת החברה על בסיס המידע שנשמר אצלה כאמור לעיל. 61. המשתמש רשאי בכל עת לבקש להפסיק לקבל פניות בדיוור ישירולרבות לבקש שמידע אודותיו לא ישמש לפעולות כאמור ביחס לגופים מסוימים או למטרות מסוימות. מובהר כי לצורך מימוש זכות זו באמצעות פנייה בכתב. ט. שימוש אחראי 62. המשתמשים רשאים להשתמש בשירותים הדיגיטליים ובתוכן הזמין דרכם למטרות פרטיות ואישיות בלבד. תוכן האתר אינו מעניק כל זכות מלבד אלו המפורטות בתנאי השימוש, המהווים הסכם לכל דבר ועניין בין המשתמשים לבין החברה. התוכן המוצג באמצעיםהדיגיטליים מוגש לנוחות המשתמשים ולשימושם האישי בלבד. למרות שהחברה עושה מאמצים להציג מידע מדויק ועדכני, התוכן אינו מהווה ייעוץ מקצועי, ואין להסתמך עליו כבסיס בלעדי לקבלת החלטות כספיות, משפטיות, אישיות או אחרות. בעת ביצוע רכישות או פעולות אחרות בהסתמך על המידע המוצג בשירותים הדיגיטליים מומלץ להפעיל שיקול דעת ולבדוק את התאמת המוצרים או השירותים לצרכים האישיים של כל משתמש. החברה אינה אחראית לתוצאות ההחלטות שיתקבלו בהסתמך על המידע המוצג באמצעים הדיגיטליים, והשימוש במידע זה הינו באחריות המשתמשים. מוצרים, תיאורים, עיצוב, צבעים או חזות של מוצרים הינם להמחשה בלבד, ועשויים להיות פערים והבדלים בין המוצג לבין המוצר בפועל. אם זיהית פער משמעותי בין נראות המוצר המבוקש בפועל לבין המוצר המופיע בשירותים הדיגיטליים, נשמח שתפנה אלינו כדי שנפעל לתקנו, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. י. מודעות דרושים 63. החברה עשויה לפרסם מודעות דרושים ואפשרויות קריירה בשירותים דיגיטליים, בעמודים הייעודיים לכך בעמוד קריירה באתר החברה או בפרסום ברשתות החברתיות. אין במודעות אלו או בתוכנן כדי להתחייב או להביא לקבלתו של מי מהפונים לעבודה או המתעניינים במשרה. מודעות דרושים והצעות משרה מופנות בכל מקרה לשני המינים, וזאת אף אם לא צוין זאת במפורש בגוף המודעה. יא. אישורי גישה לשירותים נוספים 64. כחלק מהשירותים הדיגיטליים הניתנים יתכנו בקשות לגישה לשירותים מסוימים כדוגמת: מצלמה וגלריה, שירותי מיקום, לוח שנה, נתוני זיהוי מכשיר וכד'. 65. המשתמשים אינם מחויבים להעניק גישה לשירותים כאמור לעיל, ובאפשרותם לבטל או למנוע גישה אליהם באמצעות הגדרות המכשיר. אולם, הגבלת הגישה לשירותים אלה עשויה להגביל את יכולת המשתמשים ליהנות ממלוא התכונות והשירותים המוצעים במסגרת השירותים הדיגיטליים.  יב.  אבטחת מידע 66. החברה מיישמת אמצעי אבטחת מידע במאמצים סבירים לצורך שמירה על אבטחת מידע, להצפנת נתונים מרגע הקלדתם ועד להעברתם לשרת החברה, בקרות גישה, גיבויים, תיעוד פעולות ואמצעים ארגוניים וטכנולוגיים נוספים, בהתאם לדרישות תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז–2017. 67. פרטי כרטיסי אשראי אינם נשמרים במערכות החברה, שכן החברה נעזרת בספק סליקה חיצוני לצורך עיבוד התשלומים. 68. יחד עם זאת, אין ביכולתה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות או שימוש לרעה במידע המאוחסן, ובמקרה של חדירה בלתי מורשית, חשיפת מידע או אירועי "כוח עליון", לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה. 69. המשתמשים מודעים לכך שתמיד קיים סיכון מסוים בשירותים המבוססים על עיבוד מידע, בפרט בעת העברתו ברשת האינטרנט, והם מסכימים למסירת המידע ואיסופו בהתאם להוראות מדיניות הפרטיות והדין ונוטלים על עצמם את הסיכון לקיומם של אירועי אבטחת מידע אשר בעקבותיהם תושפע סודיות, שלמות או זמינות המידע כאמור. 70. החברה בודקת בעת התקשרות עם ספקי השירותים והמחזיקים עימם היא עובדת לעמוד בחובות אבטחת מידע. 71. החברה עושה כל שביכולתה ונעזרת באמצעי אבטחה טכנולוגיים מתקדמים כדי לאבטח את האתר ואת דרכי התקשורת ואת המידע המצוי בשליטתה, כנגד ניצול מקרי או מכוון, אובדן, הרס או כנגד גישה על ידי גורמים בלתי מוסמכים או מורשים. למרות זאת, החברה אינה יכולה להבטיח את אבטחת המידע ושמירתו באופן מוחלט ואינה מתחייבת שהשירותים הדיגיטליים או השימוש בהם יהיו חסינים לגמרי מפני גישה בלתי מורשית למידע או לתוכן המאוחסן בהם. לכן, מובהר בזאת כי החברה לא תהא אחראית ולא תישא בכל אחריות במקרה של חדירה או פריצה ו/או נזק כלשהוא שנגרם בשל השימוש בשירותים הדיגיטליים או בתוכן המוצג בהםאו בשירותים הנלווים על-ידי המשתמש או מי מטעמו.       יג. שמירת מידע 72. החברה תשמור את המידע האישי כל עוד הדבר דרוש לצורך מימוש המטרות המפורטות במדיניות זו, לעמידה בדרישות הדין, להגנה על זכויותיה ולניהול הליכים משפטיים. מידע אנונימי או סטטיסטי עשוי להישמר לפרק זמן ארוך יותר. יד. זכויות המשתמש – עיון, תיקון ומחיקה 73. בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, כל אדם זכאי לעיין במידע עליו המוחזק במאגרי החברה. המשתמש זכאי לבקש את תיקון המידע אם מצא כי הוא שגוי, שלם באופן חלקי, לא ברור או שאינו מעודכן. המשתמש רשאי גם לדרוש את מחיקת המידע במקרים הקבועים בחוק. 74. החברה תאפשר מימוש זכויות אלה לאחר אימות זהות, ובכפוף להוראות הדין ולשמירה על זכויותיה וזכויות צדדים שלישיים. החברה רשאית לסרב לדרישות במקרים המנויים בחוק. 75. בקשות יש להפנות לכתובת הדוא"ל privacy@motsesim.co.ilאו בדואר לכתובת החברה חברת מוצצים, גליל 1 קריית שדות התעופה. טו. קטינים 76. השירותים אינם מיועדים לקטינים מתחת לגיל הקבוע בדין ללא הסכמת הורה או אפוטרופוס. החברה אינה אוספת מידע מילדים ביודעין, וכל מידע שייאסף בניגוד לכך יימחק מיד עם גילויו.   טז. הסכמי עיבוד וניהול ספקים 77. כאשר ספקים פועלים בשם החברה כמעבדי מידע, החברה מתחייבת להסדיר את יחסיה עימם באמצעות הסכמי עיבוד מתאימים הכוללים הוראות לעניין שימוש במידע, שמירה על סודיות ואבטחת מידע.   יז. שינויים במדיניות 78. החברה רשאית לעדכן את מדיניות הפרטיות מעת לעת. על מנת שישקפו שינויים טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטורייםיובהר בזאת, כי ככל שיבוצעו שינויים מהותיים שינויים אלויתפרסמו באתר, בצירוף מועד עדכון אחרון, וייכנסו לתוקף ממועד פרסומם אלא אם נקבע אחרת. ועל כן מומלץ לעיין במדיניות הפרטיות מעת לעת. 79. על השימוש בנכסים הדיגיטליים ו/או כל תביעה, דרישה ו/או בקשה הנובעים משימוש זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד ומקום השיפוט יהיה בבית המשפט בתל-אביב, והדין המהותי והפרוצדוראלי יהיה הדין הישראלי, זאת בכפוף לזכות החברה לנקוט בהליכים משפטיים בבתי המשפט בהם מצויים כתובת המשתמש או מקום עסקו או נכסיו או חלק מהם לשיקול החברה. 80. אם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. 81. בכל מקרה של שאלה ו/או בקשה למחיקת חשבון יש לפנות אל שירות הלקוחות של החברה בדוא"ל: service-web@motsesim.co.il 82. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, למחוק או להוסיף על תנאי מתנאי השימוש בכל עת וללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת או בדיעבד, לכן מומלץ להתעדכן מעת לעת במדיניות הנהוגה. ככל ואינך מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אנא הימנע משימוש בשירותים הדיגיטליים. 83. קישורים שעשויים להיות בשירותים הדיגיטליים, לאתרים חיצוניים או אחרים, מוצגים לשם הנוחות בלבד. כל הסתמכות על אתרים אלו או על תוכנם, שימוש בהם או מסירת פרטים דרכם, הינה באחריות המשתמש בלבד ובהתאם לתנאי השימוש, ומדיניות הפרטיות של אותם אתרים, בנפרד ובאופן בלתי תלוי מתנאי השימוש להלן.   יח. פרטי קשר 84. החברה היא בעלת המאגר והאחראית על המידע הנאסף במסגרת פעילותה. לשאלות, פניות או בקשות בנוגע למדיניות פרטיות זו, וכן לצורך מימוש זכויות העיון, התיקון או המחיקה במידע המוחזק במאגרי החברה, ניתן לפנות במייל privacy@motsesim.co.il, או בדואר לכתובת החברה כפי שתפורסם באתר, או בטלפון שירות הלקוחות 1-599-509-509.          

למידע נוסף

חיפוש

Loading...